Skriv din beskrivning här!

Torsdag

Vaknat nu dem senaste dagarna runt halv 8.. Vart riktigt dålig denna vecka också. Haft kraftig hosta förskylning och feber som jag hoppas lägger sig snarast. När energin är så pass låg att man knappt kan ta sig till toaletten utan att behöva stanna minst tre gånger utav hostan, ja det är illa och riktigt jobbigt. Nog med det så tänkte jag här om kvällen använda mig utan listan om att man ska lägga upp en bild om något och en text varje dag. Känner att det är det som krävs för att kunna hålla det här på bloggen så det inte blir en sån otrolig blogg torkan och har även sett att jag faktiskt haft super många som kollar min blogg vilket jag absolut inte hade trott men riktigt kul att ni går in här ofta. Kram 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback