Skriv din beskrivning hÀr!

🙋

HallĂ„ dĂ€r! legat i sĂ€ngen nĂ€stan hela dagen / kvĂ€llen och tĂ€nker fortsĂ€tta med det. Aldrig vart sĂ„ himla slut som jag vart hela dagen. Skulle Ă€ven kunna sova fast en jag sovit nĂ€stan hela dagen ocksĂ„. Ja, gĂ„rdagen vart inte som förvĂ€ntat en över spĂ„rad kvĂ€ll och nĂ„gra glad för mycket. Men kom hem innan 1 och total slocknade bara nĂ„gra minuter efter. Som vanligt nĂ€r jag Ă€r ute eller nĂ„got sĂ„ tĂ€nker jag aldrig pĂ„ att ta en massa kort utan jag lĂ€mnar oftast ifrĂ„n mig telefonen eller glömmer det nĂ„gonstans. Inte alls rĂ€dd om telefonen. Nej nu ska jag fortsĂ€tta gosa med min gosis och hoppas ni andra haft en toppen fredag och lördag. 





Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback