Skriv din beskrivning här!

4 days left

Hola! kom hem för någon vecka sen eller mer. Haft ett par toppen dagar hos mamma med familjen och vänner. Bara att packa om väskan för om exakt fyra dagar drar vi oss till varmare bräddgrader för en vecka och även om jag vart borta i nästan två månader ska det bli så oerhört skönt att få komma bort till ett helt annan land och bara vara. Uppdateringen är kass och kommer förbli så tills vidare tills det kommer något vettigt att skriva om, ps. jag har då världens bästa vänner och familj och något som är mindre bra är att det är ett sådan tjo hej med dessa val debatter samt allas reaktion på folkets val i nu läget går knappt en dag utan att något nytt kommer upp på fb, så ja jag ska roa mig med alla dessa inlägg medans jag inväntar min kaffe kompis, hoppas ni alla andra haft det bra och för sjutton rösta på vad ni själva anser är bra och inte vad folket vill få fram, tack och hej. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback