Skriv din beskrivning här!

Vila ifrid mormor 🌹

Idag är det exakt sex dagar sen våra liv vände upp och ner. Min älskade mormor gick bort och jag kan inte idag förstå att det är sant ett par samtal om hopp att du ska svara. Önskar inget annat än att du ska komma tillbaka. Kriga om vem som ska få välja pogram eller vem som ska ha dem finaste naglarna. För mig var du inte bara en mormor utan en som jag räknade med till hundra procent även om vi inte hade den bästa kontakten under dessa 20 år så är jag glad att jag fått dem stunderna med dig som jag fått. Tänk bara hur stark du har vart krigat igenom vardagen och hur omtänksam du var, ville andras bästa var helt galen. Kan sitta och skriver tusen rader. Jag saknar dig mormor, kommer vara stark för din skull och du har verkligen lärt mig att ta vara på det jag har och människorna i min omgivning. En dag kommer vi ses jag lovar, sov så gott. Älskar dig då nu och föralltid. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback