Skriv din beskrivning här!

Home sweet home

Haft en toppen helt med mina tjejer drog till söderbärke i lördags och spenderade dagen där eftersom kusin min lämnat mig och flyttat dit. Drog även ut med min saknade och finaste vän som kanske inte slutade helt som jag hade räknat med dock gör det väl aldrig det när man har lite för mycket alkohol i kroppen och nu i efterhand har jag tänkt på hur mycket alkohol kan förändra en människa antingen till en super glad människa eller till en riktigt otrevlig människa. Ja det är ganska sjukt men kul hade jag och kommer absolut göras om. 
Har även vart och sagt hejdå till världens finaste mormor, jag kan fortfarande inte förstå att hon har lämnat oss det var som att man bara stod och vänta på ett andetag och att hon skulle slå upp ögonen och säga : det kommer bli bra. Älskade mormor en dag kommer vi att ses och tills dess ska jag leva för dig. 

Lägger in en liten halv kass bild på mina tjejer och jag kan inte mer än älska att man blir så fruktansvärt snygg på kort 👌





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback