Skriv din beskrivning här!

Let your beaty unfold

Fick ett par frågor för ett tag sen om vad jag tycker om tatueringar & även lagt märke till att det är väldigt många som " lägger sina onödiga kommentarer om tatueringar" alla har sina åsikter antinge gillar man det eller så gör man inte & jag kan inte säga mer än att jag verkligen tycker det är hur snyggt som helst. I början var jag lite mesig och förstod inte riktigt hur människor kunde märka sina kroppar med massa saker men som sagt så gjorde jag två stycken som betyder mycket för mig och som jag kommer ha på kroppen som jag kan känna mig stolt över. En som står mamma på handleden och en text som ni ser nerestående bild.
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback