Skriv din beskrivning här!

Bästi

Hej på er ! humöret har vart på topp hela dagen och haft ovanligt mycket energi så har lyckas stor städa hela lägenheten sorterat tvätt ( ja det vanliga i ett hem) lyckas ta mig till affären i detta väder & även hunnit säga hejdå till bästa Linnea som åker till new yourk i ett år. Inte alls avis. Fy vad tomt det kommer bli. Tur att det finns telefon och internet annars vet jag inte vad jag hade gjort. 

Fick sällskap utav bästa emmis och ska nu kika skräckisar innan det är dax att sova. Ville bara dela med mig utav att hon är den finaste vännen man kan ha. Så go, omtänksam och ställer upp i alla lägen ja finare vän finns nog inte. Riktigt tacksam att jag har henne och dem som står mig lika nära. Vart ett smör inlägg men vad gör det, bästa. Natti 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback